+31 (0)26 202 23 71 info@vanvorst-support.nl

Organisatie

Wil je graag een bijeenkomst of lezing organiseren, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of staat er al iets op de planning waar je extra hulp bij kunt gebruiken? Als organisatorisch ondersteuner kunnen we je helpen het opzetten van een plan en met de uitvoering van zaken, zoals het regelen van locaties en benodigde voorzieningen, het verwerken van de inschrijvingen en overige administratieve zaken. Ook kunnen we fungeren als contactpersoon rondom de bijeenkomst en kunnen we aanwezig zijn als gastvrouw of PA tijdens de bijeenkomst. Neem gerust vrijblijvend contact op om te kijken wat we voor je zouden kunnen betekenen.

Hier vind je meer informatie over de tarieven.

Werkzaamheden

Bij ondersteunende diensten kun je denken aan bv.: (digitale) agenda en agendabeheer, dataverwerking, organizen inbox en e-mailverkeer, ontwerp logo/huisstijl/drukwerk, klantbeheer, organiseren vergadering/training/event en bijbehorende administratie, PA-ondersteuning, PO-ondersteuning, ontwerpen, implementeren, beschrijven en onderhouden bedrijfsprocessen, publiciteit, Social Media, opmaken en redigeren van teksten, ondersteuning eigen en/of andere websites en werkoverleg.

Neem contact op