Administratie
Loop je vast in je administratie of heb je administratieve klussen waar je maar niet aan toekomt? Heb je kortdurende of langdurende projecten waar je extra hulp bij kunt gebruiken? Als virtueel assistent kunnen we je helpen met het invoeren, verwerken of controleren van gegevens, het opstellen van brieven en overzichten, het uitwerken en redigeren van teksten, telefoon- en e-mailverkeer, agendabeheer, transcriptie en officemanagement. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor je zouden kunnen betekenen.
Hier vind je meer informatie over de tarieven.
Werkzaamheden
Bij office ondersteuning kun je denken aan bv.: data verzamelen, dataverwerking, digitale agenda en agendabeheer, documenten opmaken basis, e-mailverkeer, factuurverwerking, instructies, video’s en inwerken, klantcontact, notuleren, ondersteuning eigen en/of andere websites, ontwerp en opmaak huisstijl, afbeeldingen of drukwerk, ontwerpen, implementeren, beschrijven en onderhouden processen, opmaken documenten, opmaken en redigeren van teksten, organiseren vergadering/training/event en bijbehorende administratie, organizen en beheer inbox, PA-ondersteuning, PO-ondersteuning, publiciteit, Social Media, video-editing en ondertiteling, werken in inkoop- en verkoopsystemen en werkoverleg.
Bij hulpverlening of coaching kun je denken aan bv. praktische en informatieve ondersteuning op vele fronten, een luisterend oor, verwerken van post, het invullen van formulieren, één-op-één consulten, begeleiding of ondersteuning bij het dagelijks leven, praktische vragen, wonen, boodschappen, bezigheden, administratieve of organisatorische aangelegenheden, activiteiten in huis, om huis en buitenshuis, wandelen, dagbesteding en casemanagement. Waar mogelijk kan alle ondersteuning live, telefonisch en via online sessies.