Officemanagement en -ondersteuning
Ben je op zoek naar iemand die je werk uit handen kan nemen op officegebied? Loop je vast in je administratie of heb je administratieve klussen waar je maar niet aan toekomt? Heb je kortdurende of langdurende projecten waar je extra hulp bij kunt gebruiken? Als virtueel assistent bieden we allround officemanagement en office-ondersteuning.
Bij office ondersteuning kun je denken aan bv.: data verzamelen, dataverwerking, agendabeheer, het opmaken van documenten, e-mailverkeer, factuurverwerking, klantcontact, notuleren, ondersteuning bij websites, ontwerp en opmaak huisstijl, afbeeldingen of drukwerk, ontwerpen, implementeren, beschrijven en onderhouden processen, het opmaken en redigeren van teksten, het organiseren vergadering/training/event en bijbehorende administratie, organizen en beheer inbox, PA-ondersteuning, PO-ondersteuning, publiciteit, Social Media, video-editing en ondertiteling, werken in inkoop- en verkoopsystemen en werkoverleg.
Neem gerust contact op om te samen te kijken wat we voor je kunnen betekenen, zodat jij je handen en tijd weer vrij hebt om datgene te doen waar je passie ligt.