Tarieven
Het tarief voor office ondersteuning als virtual assistant is €55,00 per uur excl. BTW en eventuele reiskosten.
Het tarief voor hulpverlening of coaching is €65,00 per uur excl. BTW en eventuele reiskosten.
Natuurlijk is een combinatie van verschillende werkzaamheden/tarieven mogelijk. Neem gerust contact op voor meer informatie en overleg.
Werkzaamheden
Bij office ondersteuning kun je denken aan bv.: data verzamelen, dataverwerking, digitale agenda en agendabeheer, documenten opmaken basis, e-mailverkeer, factuurverwerking, instructies, video’s en inwerken, klantcontact, notuleren, ondersteuning eigen en/of andere websites, ontwerp en opmaak huisstijl, afbeeldingen of drukwerk, ontwerpen, implementeren, beschrijven en onderhouden processen, opmaken documenten, opmaken en redigeren van teksten, organiseren vergadering/training/event en bijbehorende administratie, organizen en beheer inbox, PA-ondersteuning, PO-ondersteuning, publiciteit, Social Media, video-editing en ondertiteling, werken in inkoop- en verkoopsystemen, werkoverleg etc.
Bij hulpverlening of coaching kun je denken aan bv. praktische en informatieve ondersteuning op vele fronten, een luisterend oor, verwerken van post, het invullen van formulieren, één-op-één consulten, begeleiding of ondersteuning bij het dagelijks leven, praktische vragen, wonen, boodschappen, bezigheden, administratieve of organisatorische aangelegenheden, activiteiten in huis, om huis en buitenshuis, wandelen, dagbesteding en casemanagement. Waar mogelijk kan alle ondersteuning live, telefonisch en via online sessies.